Οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Ε2 ανακυκλώνουν και δημιουργούν το ανοιξιάτικο στεφάνι τους.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Ε1 ανακυκλώνουν και δημιουργούν το ανοιξιάτικο στεφάνι τους.

Το Μαγιάτικο στεφάνι της τάξης ετοίμασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β2, με ιδιαίτερο ενθουσιασμό και πρωτοτυπία.

Τα παιδιά της Α΄ και Β΄ τάξης ετοίμασαν υπέροχα πολύχρωμα, διακοσμητικά, πασχαλινά αυγουλάκια.

Ο Ισπανός ζωγράφος Πάμπλο Πικάσο στη μακροχρόνια πορεία του «επέδειξε εξαιρετική ικανότητα αφομοίωσης των πιο διαφορετικών επιρροών, καθώς και μία τάση να πειραματίζεται απεριόριστα.»1
Η σύντομη περίοδος -γύρω στο 1912- που έγινε γνωστή ως «αναλυτικός» κυβισμός αναπτύχθηκε κυρίως από τον Πικάσο και τον Μπρακ. Ο χώρος και οι φόρμες αποσυναρμολογούνται και επανασυνδέονται, σε σημείο που πλέον δεν αναγνωρίζονται.2

1.ΛΕΞΙΚΟ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ, Εκδόσεις ΥΠΟΔΟΜΗ
2.ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ, Εκδόσεις ΔΕΛΗΘΑΝΑΣΗΣ-ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ


Οι μαθητές και οι μαθήτριες της τρίτης τάξης επιχειρούν ένα μικρό ταξίδι γνωριμίας με τον «αναλυτικό» κυβισμό.

 

Joomla templates by a4joomla