Οι μαθητές της Ε' Τάξης στα πλαίσια του μαθήματος "Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών" δημιούργησαν με την εφαρμογή Padlet ψηφιακές αφίσες για τις καλοκαιρινές τους διακοπές και όχι μόνο!

Απολαύστε τις!

Οι καλοκαιρινές διακοπές του Ε1

Οι καλοκαιρινές διακοπές του Ε2

Τα αγαπημένα αθλήματα του Ε1

Τα αγαπημένα ζώα του Ε2

Οι μαθητές του ολοήμερου προγράμματος στα πλαίσια του μαθήματος "Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών" έφτιαξαν μια αφίσα στην εφαρμογή Padlet με τα αγαπημένα τους παιχνίδια!

Για να δείτε την αφίσα κάντε κλικ εδώ!

Γ' Τάξη φέτος και η χρονιά έφτασε σχεδόν στο τέλος της! Στο μάθημα της Πληροφορικής ασχοληθήκαμε με πολλά και ενδιαφέροντα θέματα.

Κάναμε κολάζ, φτιάξαμε μαγικές ζωγραφιές, γράψαμε παραμύθια για βατράχους και χριστουγεννιάτικες περιπέτειες, παρουσιάσαμε τους άθλους του Ηρακλή, παίξαμε Μάντεψε Ποιος και φτιάξαμε χάρτες της τάξης μας, γνωρίσαμε τα σήματα και τα σχεδιάσαμε, ζωγραφίσαμε σαν τον Μοντριάν, προγραμματίσαμε ένα άγριο πουλάκι και ένα ήμερο μελισσάκι και πάνω από όλα διασκεδάσαμε!!

Φτιάξαμε λοιπόν ζωγραφιές με τα καλύτερα στιγμιότυπα του φετινού μας μαθήματος!

 

Στα πλαίσια του μαθήματος "Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών", οι μαθητές της Γ' Τάξης και η δασκάλα της Πληροφορικής ασχοληθήκαμε το τελευταίο τρίμηνο με τον προγραμματισμό! Με τον προγραμματισμό, δηλαδή τη διαδικασία με την οποία δίνουμε σαφείς εντολές σε κάποιον για να τις εκτελέσει προκειμένου να λύσει ένα πρόβλημα, μαθαίνουμε να αναλύουμε ένα πρόβλημα σε απλούστερα, να δομούμε βήμα βήμα τη λύση ενός προβλήματος και με τη διαδικασία δοκιμής και λάθους να προσαρμόζουμε τη λύση μας μέχρι να επιλυθεί το πρόβλημα. Μαθαίνουμε δηλαδή να συνδυάζουμε πληροφορίες και καταστάσεις και τελικά... να σκεφτόμαστε!

Αντικείμενο του προγραμματισμού μας αυτή τη φορά δεν ήταν το Angry Bird με το οποίο είχαμε ασχοληθεί κατά τη διάρκεια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Προγραμματισμού αλλά ένα συμπαθέστατο ρομποτάκι σε σχήμα μέλισσας, το BeeBot!

Χωριστήκαμε λοιπόν σε ομάδες, πήραμε στα χέρια μας το πρόβλημα που προσπαθούσε κάθε φορά να λύσει το μελισσάκι και προσπαθήσαμε να το προγραμματίσουμε έτσι ώστε να καταφέρει να φτάσει στο τέρμα! Περάσαμε από την απάντηση στο χαρτί, στη δοκιμή επάνω στην πίστα του BeeBot, την οποία μας έφτιαξε πρόθυμα η δασκάλα των Εικαστικών. Άλλοτε τα καταφέρναμε με τη μία και άλλοτε διορθώναμε την απάντησή μας και ξαναπροσπαθούσαμε, όμως πάντα διασκεδάζαμε! Και ξέρετε τι διαπιστώσαμε; Ο προγραμματισμός τελικά δεν είναι δύσκολος, μπορούμε να γίνουμε όλοι μικροί προγραμματιστές!

 

 

Οι μαθητές του ολοήμερου προγράμματος στα πλαίσια του μαθήματος "Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών" έφτιαξαν μια αφίσα στην εφαρμογή Padlet με τις καλύτερες στιγμές τους από το μάθημα της Πληροφορικής τη φετινή χρονιά.

Για να δείτε την αφίσα κάντε κλικ εδώ!

 

Joomla templates by a4joomla