Οι μαθητές της Γ' Τάξης, στα πλαίσια του μαθήματος "Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών" σε συνδυασμό με το πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής που εκπονούν οι δασκάλες των τάξεων, αφού ζωγράφισαν τα σήματα του κώδικα οδικής κυκλοφορίας, έφτιαξαν με αυτά εννοιολογικούς χάρτες και έμαθαν καλύτερα τις κατηγορίες και τις ερμηνείες των σημάτων.

 

Οι μαθητές της ΣΤ' Τάξης, στα πλαίσια του μαθήματος "Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών", γνώρισαν το περιβάλλον προγραμματισμού Scratch και δημιούργησαν τις πρώτες τους εργασίες χρησιμοποιώντας απλές εντολές προγραμματισμού.

Δείτε μερικά από τα πρώτα έργα των παιδιών στις παρακάτω συλλογές:

Αρχικά έργα του ΣΤ1 και Αρχικά έργα του ΣΤ2

και αναμένετε για περισσότερα και πιο διασκεδαστικά έργα!

scratch1

Οι μαθητές της Γ' Τάξης, στα πλαίσια του μαθήματος "Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών" και σε συνδυασμό με τα προγράμματα Κυκλοφοριακής Αγωγής που εκπονούν οι δασκάλες της Γ' Ταξης, ζωγράφισαν τα σήματα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας γνωρίζοντας καλύτερα τι σημαίνει το καθένα.

 

Οι μαθητές του Ολοήμερου Προγράμματος, στα πλαίσια του μαθήματος "Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών", χρησιμοποίησαν το λογισμικό Microsoft Word για να γράψουν και να εικονογραφήσουν γνωστά παραμύθια ή δικές τους ιστορίες.

Απολαύστε μικρά αποσπάσματα από τις ιστορίες τους!

 

Οι μαθητές της Δ' Τάξης στα πλαίσια του μαθήματος "Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών", χρησιμοποίησαν το λογισμικό Microsoft Word για να γράψουν συνεργατικά δύο παιδικά παραμύθια, το "Ποιος έκανε πιπί στο Μισισιπή;" και το "Ο Άι-Βασίλης στη φυλακή με τους 83 μικρούς αρουραίους" του Ευγένιου Τριβιζά.

Απολαύστε δύο μικρά αποσπάσματα, τις πρώτες σελίδες από τις δημιουργίες των παιδιών.

 

Joomla templates by a4joomla